Inici > Col·labora > Amics de la fundació > Fes-te amic
Il·lustració mans pintades - Feta pels nens de la Fundació Rafa Nadal

FES-TE AMIC

Fes-te Amic de la Fundació. Gràcies al recolzament de persones i empreses com tu oferim oportunitats reals a nens i joves que es troben en situacions desfavorides socialment. Uneix-te a la Fundació Rafa Nadal i ajuda’ns a que aquests petits tinguin un futur millor.
La teva aportació, per simbòlica que sigui, suma i és valuosa. Recorda que, a més, ser Amic de la Fundació té beneficis fiscals.

Aportació periòdica

Pots recolzar els nostres programes i pots, a més, escollir a quin projecte destinar la teva ajuda.

Tipus d'Amic
 Familiar
 Empresarial
Projecte
Quantitat a aportar *
Cognoms *
Periodicitat *
Codi postal
NIF / NIE *
Ciutat

Camps obligatoris

Amb la teva col·laboració, entraràs a formar part dels Amics de la Fundació

Et citarem com a ... en el llistat d’amics (d’actualització anual).
Si prefereixes un altre nom, pots indicar-ho aquí:

No vull aparèixer al llistat
 He llegit i accepto la política de privacitat i la política de donacions de Fundació Rafa Nadal.
 Vull subscriure'm a la Newsletter
 Vull rebre un document per la deducció fiscal (Per a aquesta opció tots els camps són obligatoris)

T’informem que pots deduir aquestes donacions de la declaració de la renda (si ets persona física) o del teu impost sobre societats (si ets empresa):

• Si ets persona física, sobre els primers 150 euros del teu donatiu, podràs deduir-te en la quota integra del teu IRPF el 50% del teu donatiu, amb un límit del 10% de la base liquidable. L’excés d’aquesta quantitat tindrà una deducció del 27,5%.
  • Si ets persona jurídica, al Impost de Societats podràs deduir-te el 35% de les teves quotes i/o donatius de la quota íntegra, amb un límit del 10% de la base liquidable.

Si ets persona física o jurídica no resident a Espanya i obtens rendes al nostre país, tens també un benefici fiscal per l’import dels teus donatius. Si estàs en aquesta situació, contacte amb nosaltres i t’informarem de la deducció de la que pots gaudir.

Recorda que per tal que puguem informar a l’Agencia Tributaria del import de les teves quotes i donatius és imprescindible que ens hagis facilitat el teu DNI o NIF. D’altra banda, en els donatius a partir de 100 euros, conforme a la legislació vigent, ens tens que enviar una copia escanejada del teu DNI.

Tornar a dalt
Fer aportació