Inici > Partners > Empreses col·laboradores

EMPRESES COL·LABORADORES

United Postcode Lotteries

Jugant amb United Postcode Lotteries és possible obtenir grans premis i, al mateix temps, contribuir a fer del món un lloc millor. Aproximadament la meitat dels beneficis de cada tiquet de loteria venut arreu del món es destina a organitzacions benefiques. El seu recolzament ha permès el desenvolupament i la consolidació del programa Integració i Esport de la Fundació.

Drasanvi

Drasanvi és el fabricant líder en complements alimentaris que milloren la salut, la bellesa i el benestar. Aquesta companyia espanyola va néixer amb la voluntat de contribuir a construir una societat millor, tenint en compte el desenvolupament nutricional de les persones i apostant per la vida sana, l’esport i l’alimentació equilibrada. Fruit d’aquesta filosofia, des de 2015 Drasanvi recolza els projectes d’educació i esport desenvolupats per la Fundació Rafa Nadal.

KIA Motors

La marca d’automòbils Kia, patrocinador oficial de Rafa Nadal, es va involucrar en els projectes de la Fundació des del moment de la seva creació. Per a la companyia, el recolzament a programes socials és fonamental per garantir un creixement sostingut. Així ho han demostrat patrocinant la Fundació i els nostres projectes d’educació mitjançant l’esport. La direcció de Kia participa directament i visita les activitats obertes dels programes.

Richard Mille

La prestigiosa marca de rellotges Richard Mille, patrocinadora oficial de Rafael Nadal, ha contribuït en diverses ocasiones amb la Fundació. Després de diversos anys de col•laboració, a partir de octubre de 2013, la marca va apostar per passar a ser un partner oficial de l’organització, demostrant així la seva ferma voluntat de fomentar la educació i el desenvolupament d’aquells nens i joves que més ho necessiten.

Babolat

Babolat és una de les marques d’equips de tenis més importants del món. El seu recolzament a la Fundació Rafa Nadal permet a centenars de nens i joves aprendre i gaudir practicant esport. Al mateix temps, aquestes activitats els aporten noves oportunitats de futur gràcies als valors que es transmeten.

Empreses