Inici > Col·labora > Donatius
Gràcies a la teva aportació, nens s'integren en la societat a través de programes educatius i esportius.

CONTRIBUEIX A OFERIR OPORTUNITATS

Amb el teu recolzament estàs contribuint a oferir oportunitats a nens i joves desfavorits a través dels nostres projectes socials. Recorda que, a més, la teva col·laboració té beneficis fiscals.

Pots col·laborar en la millora del seu futur mitjançant:

- Opció A: Transferència bancària
- Opció B: Donatiu on line

Gracies pel teu recolzament!

Tranferència bancària

Les donacions per a la Fundació Rafa Nadal han d'anar dirigides a:
Banc: Sabadell Urquijo
Oficina: Av. Diagonal 407 08008 Barcelona
IBAN: ES11 0081 7065 4400 0146 7748
BIC: BSABESBB

Donatiu on line

Pots fer el teu donatiu a l'instant amb la teva targeta de crèdit.VISA - MasterCard

Particular   Empresa
Projecte
Import donatiu *
Cognoms
DNI / NIE
Ciutat
Codi postal
 * Camps obligatoris
 He llegit i accepto la política de privacitat i la política de donacions de Fundació Rafa Nadal.
 Vull rebre un document per la deducció fiscal (Per a aquesta opció tots els camps són obligatoris)

T’informem que pots deduir aquestes donacions de la declaració de la renda (si ets persona física) o del teu impost sobre societats (si ets empresa):

• Si ets persona física, sobre els primers 150 euros del teu donatiu, podràs deduir-te en la quota integra del teu IRPF el 50% del teu donatiu, amb un límit del 10% de la base liquidable. L’excés d’aquesta quantitat tindrà una deducció del 27,5%.
  • Si ets persona jurídica, al Impost de Societats podràs deduir-te el 35% de les teves quotes i/o donatius de la quota íntegra, amb un límit del 10% de la base liquidable.

Si ets persona física o jurídica no resident a Espanya i obtens rendes al nostre país, tens també un benefici fiscal per l’import dels teus donatius. Si estàs en aquesta situació, contacte amb nosaltres i t’informarem de la deducció de la que pots gaudir.

Recorda que per tal que puguem informar a l’Agencia Tributaria del import de les teves quotes i donatius és imprescindible que ens hagis facilitat el teu DNI o NIF. D’altra banda, en els donatius a partir de 100 euros, conforme a la legislació vigent, ens tens que enviar una copia escanejada del teu DNI.

Tornar a dalt
Fer donatiu