Inici > Esdeveniments > Units per la infància

Units per la infància

Madrid, 22 de desembre 2010
Esdeveniment: Units per la Infància, partit entre Rafa Nadal i Roger Federer i Gala de celebració.1 Esdeveniment: Units per la Infància, partit entre Rafa Nadal i Roger Federer i Gala de celebració.2 Esdeveniment: Units per la Infància, partit entre Rafa Nadal i Roger Federer i Gala de celebració.3 Esdeveniment: Units per la Infància, partit entre Rafa Nadal i Roger Federer i Gala de celebració.4 Esdeveniment: Units per la Infància, partit entre Rafa Nadal i Roger Federer i Gala de celebració.5 Esdeveniment: Units per la Infància, partit entre Rafa Nadal i Roger Federer i Gala de celebració.6 Esdeveniment: Units per la Infància, partit entre Rafa Nadal i Roger Federer i Gala de celebració.7 Esdeveniment: Units per la Infància, partit entre Rafa Nadal i Roger Federer i Gala de celebració.8 Esdeveniment: Units per la Infància, partit entre Rafa Nadal i Roger Federer i Gala de celebració.9 Esdeveniment: Units per la Infància, partit entre Rafa Nadal i Roger Federer i Gala de celebració.10 Esdeveniment: Units per la Infància, partit entre Rafa Nadal i Roger Federer i Gala de celebració.11 Esdeveniment: Units per la Infància, partit entre Rafa Nadal i Roger Federer i Gala de celebració.12 Esdeveniment: Units per la Infància, partit entre Rafa Nadal i Roger Federer i Gala de celebració.13 Esdeveniment: Units per la Infància, partit entre Rafa Nadal i Roger Federer i Gala de celebració.14

El 22 de desembre de 2010, va tenir lloc el primer esdeveniment benèfic de la Fundació Rafa Nadal. La Caja Màgica de Madrid va ser l’escenari d’un partit solidari entre el patró fundador de la Fundació, Rafael Nadal, i Roger Federer, amb el principal i únic objectiu de recaptar fons pels projectes de la nostra Fundació.

La tarda va estar plena de sorpreses, entre aquestes, un petit concert de David Bisbal abans que comencés el partit. L’almerienc també va voler participar en el nostre esdeveniment i manifestar així la seva part més altruista. Després, Rafa Nadal i Roger Federer van delectar a tots els assistents amb un gran partit entre els dos. Aquella tarda, cap d’ells va guanyar, sinó que els únics campions van ser els nens pels quals la Fundació treballa des dels seus inicis. El partit va ser retransmès íntegrament per La 1 de RTVE, que va donar una cobertura especial tant a nivell nacional com internacional i va permetre a més de 300 milions d’espectadors seguir el partit en directe.

Una vegada finalitzat, vam celebrar un Sopar de Gala a la Galería de Cristal del Palau de Cibeles, a la qual van assistir nombroses personalitats i cares conegudes. Julio Iglesias va ser l’encarregat de tancar l’acte amb un concert exclusiu que va fer que el nostre es convertís en un dels principals esdeveniments socials del Nadal a la capital.

Va ser un dia molt intens tant pels jugadors, com per la nostra Fundació i tots els patrocinadors que van recolzar el nostre projecte Units per la infància. Vam comptar amb MAPFRE, Banesto, United Postcode Lotteries i l’Ajuntament de Madrid. Van col·laborar també altres empreses com Kia, Babolat, Richard Mille, NetJet, Nespresso, San Miguel, Façonnable, Play Station, AC Hotels i la Federació de Tenis de Madrid.

Comparteix:    Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook