Inici > Esdeveniments > Primera Gala Internacional

• Primera Gala Internacional19
  • Primera Gala Internacional20
  • Primera Gala Internacional21

Amb l’objectiu de recaptar fons pel Centre Fundació Rafa Nadal -el primer projecte propi de la Fundació Rafa Nadal-, el 23 de maig de 2015 vam celebrar a París la nostra primera Gala Internacional.

Al voltant de 400 persones ens van acompanyar en aquest esdeveniment benèfic que va tenir lloc a l’Hotel Intercontinental París Le Grand i que va comptar amb la col·laboració de Richard Mille. L’ambaixador espanyol a França, Ramón de Miguel; el president de l’ATP, Chris Kermode; el president de la Federació Francesa de Tenis i president del Roland Garros, Jean Gachassin, són algunes de les autoritats que van estar presents. Així mateix, van assistir personalitats de l’àmbit empresarial, com Richard Mille i Tommy Hilfiger, així com convidats procedents de companyies com Nike, Babolat, Kia, Telefonica, Melià Hotels, Mapfre, Banc Sabadell…

Els convidats a la gala van gaudir d’un sopar firmat pels espanyols Juan Mari Arzak i Elena Arzak, i el francès Christophe Raoux; prestigiosos xefs de reconeixement internacional que van unir el millor de les seves creacions gastronòmiques per oferir un sopar únic i irrepetible.

Presentat pels periodistes esportius francesos Lionel Chamoulaud i Nelson Monfort, l’esdeveniment va començar amb la interpretació de l’ària Nessun Dorma per part del tenor espanyol Josep Bros. Un cop finalitzat el sopar, la cantant espanyola de pop-rock Luz Casal -molt estimada a França- va oferir una actuació que va comptar amb la interpretació d’alguns dels seus temes més coneguts; finalitzant així una exclusiva vetllada plena de solidaritat.

Comparteix:    Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook