Inici > La Fundació > Presentació
Fundació RafaNadal

FUNDACIÓ RAFA NADAL

La Fundació Rafa Nadal va néixer el 2008 fruit del desig del propi tenista i de la seva família d’ajudar a nens i adolescents socialment desafavorits que corren el risc de quedar exclosos de la societat. La seva contribució permet oferir una vida millor a persones de tot el món, a les quals l’esport obre les portes a un futur millor.

Missió

La missió de la Fundació Rafa Nadal és oferir programes d’educació als més desafavorits amb un denominador comú: l’esport. A la Fundació estem convençuts que l’esport és una eina bàsica d’integració personal i social, i per tant, es converteix en l’eix principal sobre el qual basem totes les nostres accions.

Mitjançant dos dels elements claus a la vida d’en Rafa Nadal, com són l’educació y l'esport, aconseguim potenciar alguns dels valors que considerem més importants per a la formació personal de cadascun dels nostres beneficiaris: l'afany de superació, esforç, respecte, companyerisme, igualtat i confiança.

Visió

A la Fundació Rafa Nadal lluitem per promoure un correcte desenvolupament personal i una completa integració social dels menors més desfavorits, així com millorar les seves perspectives de futur. Així mateix, volem potenciar en els nens i joves els valors i actituds intrínseques a l’esport.

Ana María Parera Rafa Nadal durant la presentació de la Fundació