Inici > Notícies  > Gràcies a tots

GRÀCIES A TOTS

Madrid, 23/12/2010
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Rafa Nadal no es va cansar ahir d'agrair a tots els implicats en el "Units per la infància" la seva col·laboració perquè el partit benèfic disputat ahir a Madrid fos una realitat. El balear va agrair a Roger Federer el seu suport a aquesta iniciativa i que vingués fins a la capital per tirar endavant el projecte, un projecte del que tots dos jugadors van començar a parlar fa més d'un any.

El dia va estar ple de sorpreses i la primera la va protagonitzar David Bisbal. L'andalús va aixecar del seient al públic de la Caja Mágica que no va dubtar a ballar l'Ave Maria i altres èxits del cantant. David va ser l'encarregat de presentar a Rafa a la pista i tots dos van tenir l'oportunitat de conversar a la pista. Quan Roger va entrar a la pista i després del sorteig, es van prendre la foto que representa la unió per una bona causa d'aquests tres personatges. Un grup de nens de la Fundació, Mickey, Minnie, Goofy i l'Ànec Donald i nombrosos rostres coneguts van crear un ambient irrepetible a la Caja Mágica per donar a conèixer a la Fundació Rafa Nadal. La Fundació, des d'ahir més coneguda arreu del món, seguirà treballant en projectes destinats a nens discapacitats i procedents d'ambients desfavorits i realitzarà més accions amb l'objectiu de recaptar fons.
Dona'm una oportunitat!

Partit benèfic Units per la infància