Inici > Notícies  > La pista a les teves mans

LA PISTA A LES TEVES MANS

Madrid, 22/12/2010
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Per primera vegada, podràs portar-te a casa una part de la pista sobre la qual es disputi el partit benèfic Units per la Infància. Rafa Nadal i Roger Federer s'enfrontaran el proper dimecres 22 de desembre a la Caja Mágica en un duel benèfic on l'únic guanyador serà la infància, el principal focus de treball de la Fundació Rafa Nadal.

El partit es jugarà en pista ràpida, una pista que es tallarà en diferents parts i es vendrà amb l'objectiu de seguir ajudant als nens. Cada tros de la pista es guardarà en una caixa de metacrilat i estarà signada per Rafa Nadal, patró fundador de la Fundació que porta el seu nom. No perdeu aquesta oportunitat d'ajudar els més petits i al mateix temps de portar-vos a casa una part de la història del tennis!

La pista es podrà adquirir a través del web de la Fundació Rafa Nadal.

GRÀCIES A TOTS!

Caixa de metacrilat amb un tros de pista