Inici > Notícies  > Rafa Nadal vs. Roger Federer Units per la Infància

RAFA NADAL VS. ROGER FEDERER UNITS PER LA INFÀNCIA

Madrid, 22/10/2010
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

És la final somiada per tots els tornejos de tennis del món, un Rafa Nadal vs Roger Federer. Tots dos han protagonitzat finals inoblidables al llarg d'aquests últims anys. El proper 22 de desembre a partir de les 18.30 hores la Caja Mágica de Madrid acollirà una d'aquestes històriques trobades en què el resultat serà, per primera vegada, el més important. Rafa Nadal i Roger Federer disputaran un partit solidari a favor de la Fundació Rafa Nadal. El principal i únic objectiu serà recaptar fons per ajudar els nens discapacitats i que provenen d'entorns desafavorits. Aquest partit el guanyaran els més petits, per als quals la Fundació treballa des de la seva creació el novembre de 2007.

"Aquest serà el primer gran esdeveniment que fem amb la Fundació per a presentar-la a tot el públic i sobretot comptar amb el seu suport per als nostres projectes. Em fa especial il·lusió fer-ho amb el Roger. A més de que som amics, tots dos tenim un compromís solidari i hem decidit aprofitar la nostra situació per ajudar els altres", va assegurar Rafa Nadal, patró fundador de la Fundació que porta el seu nom.

“Estic molt content d'anar a Madrid el 22 de desembre per donar suport a la Fundació Rafa Nadal. Tant aquest com el partit que disputem a Zurich la nit anterior seran molt divertits. Jugar contra un gran jugador com el Rafa, i al mateix temps recaptar fons per als més necessitats, fan que sigui encara més especial ", va comentar el Roger Federer.

La Caja Mágica té capacitat per més de 11 000 persones. Les entrades per a la trobada es posaran a la venda a partir del dilluns 1 de novembre. El preu de les mateixes oscil·larà entre els 26 euros (grada alta) i els 33 euros (grada baixa). Es podran adquirir a través del web de la Fundació. La trobada es podrà seguir en directe al nostre país a través de La1 de TVE. Rebrà també una àmplia cobertura a nivell internacional on podrà ser seguit per més de 300 milions d'espectadors.

Després del partit, la Fundació organitzarà un Sopar de Gala que tindrà lloc al nou edifici de l'Ajuntament de Madrid i que es convertirà en un dels principals esdeveniments socials del Nadal madrileny.

Serà un dia intens per als jugadors, per a la Fundació i per a tots els patrocinadors que han donat suport al projecte entre els quals hi MAPFRE, Banesto, United Postcode Lotteries i Ajuntament de Madrid, principalment. Hi participen també altres empreses com Kia, Babolat, Richard Mille, NetJet, Nespresso, Sant Miquel, Façonnable i la Federació de Tennis de Madrid.

Fundació Rafa Nadal
La Fundació Rafa Nadal es va crear el novembre de 2007 amb l'objectiu de donar una oportunitat a nens i adolescents amb discapacitat o procedents d'ambients desfavorits. Ofereix programes d'educació i d'utilització de l'esport com a eina d'integració personal i social.

"2010 ha estat un any important per a la Fundació. A principis d'any, vam crear el programa "Més que tennis" amb Special Olympics Espanya. Recentment vam signar un conveni per a un important projecte d'integració i esport amb Aldees Infantils SOS. I fa uns dies, part de la Fundació, va visitar l'Índia per inaugurar un centre educatiu a Anantapur nascut gràcies a la col·laboració amb la Fundació Vicente Ferrer", va comentar Claudia Blasi, directora general de la Fundació.

Aquesta escola forma part del primer projecte de cooperació internacional que s’ha dut a terme. Rafa va tenir l'oportunitat de conèixer alguns dels nens que es formaran en aquesta escola, i que gràcies a la Fundació podran rebre també suport psicosocial, sanitari i nutricional. Ells, com diu el lema de la Fundació, també tindran una oportunitat.

Rafa Nadal vs Roger Federer