Inici > Notícies  > Nens a Roland Garros

ELS NENS GAUDEIXEN A ROLAND GARROS

Paris, 05/06/2011
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Rafa Nadal, Jo-Wilfried Tsonga, Arnaud Clement, Arevane Rezai i Amelie Mauresmo, entre altres, han participat aquesta tarda en el dia dels nens de Roland Garros. Tots ells han jugat al ritme de Bob Sinclar que ha llançat un nou concepte de música a la pista Philippe Chatrier.

No és la primera vegada que Roland Garros celebra un esdeveniment benèfic d'aquestes característiques. Aquest any els beneficis aniran destinats a les associacions "Fete le mur", "Tennis en liberté" i, a més, als clubs de la federació francesa que inverteixen a nivell educatiu, solidari i social.

Rafa ha estat avui tot el matí al club. Al matí s'ha entrenat durant dues hores amb Andy Murray davant la mirada de centenars d'espectadors que no volen perdre’s ni un detall del que fa el número 1 del món.

Aquests dies li serviran per adaptar-se a les pistes però sobretot a la nova bola del torneig, molt més dura que l'anterior. "Encara no he entrenat molt amb la nova bola. No sé dir si m'anirà bé o no. Cal provar-la en diferents condicions, amb sol, pluja, núvols", va comentar Rafa ahir a la roda de premsa.

Demà comença a Paris la primera ronda del torneig en què Rafa no debutarà fins dimarts, probablement.

Ànims Rafa!

El dia dels nens de Roland Garros