Inici > Notícies  > Més que Tennis

MÉS QUE TENNIS

Manacor, 23/07/2010
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Neix el programa "Més que tennis" de la mà de la Fundació Rafa Nadal i Special Olympics Espanya

El programa té l'objectiu de fomentar la integració i desenvolupament de nens i joves amb discapacitat intel·lectual a través de la pràctica del tennis.

El passat dissabte 23 de juliol va tenir lloc al Centre de Tecnificació de Tennis de Manacor el "servei oficial" del programa de Fundació Rafa Nadal i Special Olympics Espanya que va començar aquest 2010.

“Més que tennis” neix fruit de la col·laboració entre les dues entitats i té com a objectiu la integració i desenvolupament de nens i joves amb discapacitat intel•lectual a través del foment i de la pràctica del tennis.

La Fundació Rafa Nadal, acompanyada de Special Olympics en aquest important projecte, espera poder donar una oportunitat d'aprendre, gaudir i beneficiar-se de l'experiència d'aquest esport a molts nens i joves de tot Espanya.

L'acte va comptar amb l'activa participació del tennista Rafa Nadal, que després d'haver entrenat amb els joves esportistes va fer entrega de regals i premis a tots els participants.

Més de 25 joves esportistes de 7 associacions provinents de diverses zones d'Espanya i les seves famílies van poder gaudir d'aquest intens dia d'activitats i de la presència de Rafa Nadal i dels presidents de les dues fundacions, Ana Maria Parera i Don Gaizka Ortuzar.

Aquest esdeveniment està emmarcat dins de l'acord de cooperació establert entre la Fundació Rafa Nadal i Special Olympics Espanya, que preveu la realització i extensió d'activitats similars a tot el terreny nacional al llarg dels propers 3 anys.

Amb els nens de “Més que tennis”Amb els nens de “Més que tennis”