Inici > Notícies  > Junts per Haití

JUNTS PER HAITÍ

Austràlia, 17/01/2010
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

El passat diumenge 17 de gener de 2010 a la Rod Laver Arena, la pista central de l'Open d'Austràlia, es van reunir 17.000 espectadors i alguns dels millors tennistes del món per recaptar fons per les víctimes del terratrèmol d'Haití.

Roger Federer, impulsor de la iniciativa, Rafa Nadal, Novak Djokovic, Andy Roddick, Serena Williams i Kim Clijster són alguns dels que van saltar a la pista per aquesta improvisada i reeixida iniciativa organitzada en menys de 24 hores en què, gràcies als 10 dòlars del preu de l'entrada, a les contribucions d'altres tennistes que no van poder participar així com de diversos organismes del tennis mundial com ara l'ATP, la WTA i l'ITF, es va poder sumar una quantitat de 128.000 euros que ha anat destinada directament a ajudar el poble haitià.

Rafa, Djokovic, Roddick i Kim Clijster van formar el grup blau, mentre que Federer, Serena Williams i els australians Lleyton Hewitt i Samantha Stosur van ser el grup vermell. Jim Courier, el que va ser gran tennista del circuit mundial, i actualment analista de televisió, va actuar com a jutge de cadira, i entre tots van donar vida a un gran espectacle.

Amb auriculars i micròfon, els jugadors es van repartir en mini partits de dobles i mixtos però sobretot van fer riure el públic amb acudits i comentaris i van posar tot el seu suport en l'objectiu principal que aquesta vegada no era guanyar el partit sino ajudar aquells que ho han perdut tot a la gran catàstrofe natural que ha afectat un dels països més desfavorits de l’Amèrica Central.

Agraïm al fotògraf, Sr Miguel Angel Zubarrain, per les fotografies d'aquest esdeveniment.

Junts per HaitíJunts per Haití