Inici > Notícies  > Rafa a "Aprenem Junts"
Notícies 2011 Notícies 2008
Rafa a "Aprenem Junts"

RAFA A "APRENEM JUNTS"

30/11/2008
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Rafa Nadal, amb Xavi Torres (Millor esportista paralímpic espanyol de la història), és padrí del Programa d'integració social de nens i nenes amb discapacitat "Aprenem Junts" ("Aprenguem Junts") i ha dut a terme des dels seus inicis diverses iniciatives lúdiques, esportives i socials a favor de la integració, la convivència i la tolerància cap al món de la discapacitat, com ara:

Clínic de Tennis amb Rafa Nadal, on Rafa va estar acompanyat per més de 700 nens i nenes vinguts de diferents punts de l'illa, d'entre 3 i 11 anys, amb i sense discapacitat, que van poder participar dels diferents circuits de tennis, adaptats a cadascuna de les seves edats, i gaudir de les diverses exhibicions que durant el matí es van realitzar, així com l'explicació tècnica de Tennis en Cadira de Rodes per part de Carlos Rodríguez, Tècnic de la Reial Federació Espanyola de Tennis.

Un dels moments àlgids es va viure quan el campió manacorí, acompanyat pel seu oncle i entrenador, Toni Nadal, van saltar a la pista per delectar a tots els nens de la màgia del seu tennis, compartir pista amb Gigi Penya i Laura Gibanel, dues futures promeses del tennis mallorquí femení, i amb Iván Da Silva i José Luis Montoya, dos grans mestres del tennis en cadira de rodes, números 3 i 6 respectivament del rànquing nacional. El tennista va repartir somriures, autògrafs i molta simpatia entre tots els nens assistents.

Més de 600 nens van poder conèixer a través de les seves preguntes, la personalitat d'una figura mundial com Rafa Nadal, que va transmetre amb les seves respostes els valors de constància, humilitat, superació i respecte, valors que l'han acompanyat en tota la seva trajectòria esportiva, i que són reflex de l'esperit del Programa de la Fundació Iberostar que apadrina.

Amb la presència de nens i nenes amb i sense discapacitat representats per diversos centres d'Educació Especial, Infantil i Primària, Rafa Nadal va mostrar el seu costat més humà mitjançant una emotiva trobada on els més petits li van poder plantejar al seu ídol els seus dubtes i inquietuds.

Agraïm a la Fundació Iberostar la cessió de les fotografies d'aquest apartat.

Acte: Aprenem JuntsEvent : Learn Together