Inici > Notícies  > Kia fa una donació de 45.000 euros a la Fundació

KIA FA UNA DONACIÓ DE MÉS DE 45.000 EUROS A LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

19/03/2012
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Kia Motors Iberia, un dels patrocinadors oficials d´en Rafa, ha lliurat la quantitat de 45.540,46 euros a la Fundació del tenista amb l’objectiu de contribuir a ajudar a nens i adolescents socialment desfavorits que corren el risc de quedar exclosos de la societat.

Aquests fons recaptats per la marca coreana durant el 2011 s’han obtingut gràcies a accions com la celebració d´un campionat de golf, la venda de polseres solidaries de la Fundació Rafa Nadal o la campanya de donació mitjançant sms “Mi mensaje solidario”.

El President de Kia Motors Iberia, Ricardo Yoon, explica que amb aquesta entrega “renovem el nostre suport a la Fundació i corresponem també la tasca de Rafa com a ambaixador de la nostra marca”.

Rafa Nadal amb els nens i nenes