Inici > Notícies  > Presentació de ALMA NADAL

PRESENTACIÓ DE LUXE D’ALMA NADAL AL SANTIAGO BERNABÉU

Madrid 08/05/2012
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La llotja d’honor del Santiago Bernabéu va ser l’escenari en el que Rafael Nadal i Florentino Pérez, president del Reial Madrid, van presentar l’ALMA NADAL, el partit de tennis solidari que jugaran el tenista mallorquí i Novak Djokovic el proper 14 de juliol.

L’acte va contar amb la presència de l’alcaldessa de Madrid, Ana Botella; la presidenta de la fundació Rafa Nadal, Ana Maria Parera, i José Mourinho, Aitor Karanka, Xabi Alonso i Esteban Granero com a representants de la primera plantilla del Reial Madrid.

Nadal va destacar l’orgull que suposa per ell jugar a l’estadi blanc per una causa solidaria: “Per mi és un honor que es pugui disputar aquest partit benèfic en un estadi tan especial com aquest. El 14 de juliol serà un dia inoblidable i és un gran detall que Novak, que és el número 1 del món, estigui aquí”.

El president del Reial Madrid va agrair que l’estadi blanc hagi estat l’elegit per celebrar aquest acte, amb el que es preveu batre el rècord mundial d’assistència a una trobada de tennis, que està fixat en 35.681 espectadors: “Els dos tenistes més excepcionals del món convertiran el Santiago Bernabéu en la pista de tennis més gran mai imaginada. Amb ells podrem fer possible un somni de record”.

*Foto cedida pel Real Madrid CF