Inici > Notícies  > Inauguració de Wild Wonders of Europe

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL PARTICIPA EN LA INAUGURACIÓ DE LA EXPOSICIÓ WILD WONDERS OF EUROPE

Madrid, dijous 25 de setembre
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Rafael Nadal, patró fundador de la Fundació Rafa Nadal, va assistir el passat dijous 25 de setembre a la inauguració de l'exposició fotogràfica Wild Wonders of Europe, al parc del Retiro de Madrid.

Nadal ha volgut agrair personalment a United Postcode Lotteries, principal patrocinador de l'exposició, el suport que ofereix a la Fundació Rafa Nadal: Amb la seva col·laboració, des de la fundació estem donant suport al desenvolupament dels nens i joves en risc d'exclusió social a Espanya, i aprofito per agrair-los-ho públicament de tot cor. Sens dubte, el suport al futur dels joves també requereix la protecció del medi ambient, que serà el seu hàbitat i la nostra herència, de manera que em sento molt honrat de poder participar en la visita d'aquesta exposició.

Wild Wonders of Europe romandrà oberta fins al 15 de desembre de 2012 amb entrada gratuïta durant tot el dia. Aquesta exposició fotogràfica a l'aire lliure mostra 100 impressionants imatges a mida natural dels 48 països europeus per revelar els sensacionals tresors naturals del nostre continent. L'exposició espanyola és la cinquena etapa del tour paneuropeu, sent la primera vegada que arriba al sud d'Europa.

Rafa agraeix a United Postcode Lotteries el suport a la Fundació