Inici > Notícies  > Èxit a la I Trobada Nacional "Més que Tenis"

SE CELEBRA AMB ÈXIT LA I TROBADA NACIONAL “MÉS QUE TENIS” DE SPECIAL OLYMPICS ESPANYA I LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

Barcelona 27/10/2012
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La I Trobada Nacional “Més que Tenis” de Special Olympics i la Fundació Rafa Nadal ha evidenciat aquest cap de setmana la importància de l’esport com un vehicle de desenvolupament personal i d’integració social per a persones amb discapacitat intel·lectual. En l’esdeveniment, prop d’un centenar d’esportistes de Special OIympics procedents de diferents punts d’Espanya van disputar 80 partits, exhibint les seves habilitats amb la raqueta i demostrant que la pràctica del tenis va molt més enllà de l’àmbit esportiu.

En l’acte d’inauguració hi van participar: Juan Antonio Samaranch Salisachs, President de Special Olympics Espanya; Ana Maria Parera, Presidenta de la Fundació Rafa Nadal; Gaizka Ortuzar, President executiu de Special Olympics Espanya, i Àlvaro Entrecanales, membre del comitè executiu de Special Olympics Espanya. Segons Samaranch, “després de gairebé 3 anys, “Més que Tenis” es ja una realitat i un gran èxit que esperem que tingui continuïtat ja que suposa un gran recolzament per molts joves esportistes”.

Per la seva part, Ana Maria Parera va declarar: “Aquest cap de setmana els nois de “Més que Tenis” ens han donat una gran lliçó de superació personal, esforç i companyerisme. Mitjançant l’esport podem, i ho veiem cada dia en els projectes de la nostra Fundació, treballar per aconseguir que nens i joves desenvolupin aptituds positives davant els reptes de la vida diària i en relació al seu entorn”.

Els participants van comptar amb una Bubble Pure Air instal·lada en el recinte. Es tracta d’un espai mòbil on era possible respirar aire pur, al 99,995% en contínua regeneració i lliure de partícules contaminants, agents vírics, bacteriològics i alèrgics.

Alguns dels participants en la inauguració del projecte Més que Tennis