Inici > Notícies  > Rafael Nadal dóna suport a la Fundació R. Krajicek
Notícies 2015 Notícies 2015
Rafael Nadal dóna suport a la Fundació R. Krajicek

RAFAEL NADAL DÓNA SUPORT A LA FUNDACIÓ RICHARD KRAJICEK PARTICIPANT EN ELS ACTES DEL SEU QUINZÈ ANIVERSARI

2/12/2012
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Rafael Nadal va viatjar la setmana passada a Rotterdam, Holanda, per participar en els actes de la celebració del quinzè aniversari de la Fundació Richard Krajicek, fundada per l’ex tenista amb l’objectiu de construir instal·lacions esportives per als nens i nenes més desafavorits.

“És un dia especial pel Richard i he volgut contribuir-hi”, va afirmar en Rafael. “Els dos compartim, mitjançant les nostres respectives fundacions, la voluntat d’ajudar als joves amb menys oportunitats a tenir un futur millor”, va afegir.

Nadal i Krajicek van oferir una roda de premsa, seguida d’un clínic de tenis. L’alcalde de la ciutat, Ahmed Aboutaleb, així com els joves que varen participar de l’esdeveniment, van poder jugar amb el Rafael i el Richard. Sens dubte, va ser per tots una gran experiència i una inoblidable forma de celebrar l’èxit i el gran treball que es realitza des de la Fundació Richard Krajicek. Felicitats!

Rafael Nadal i Richard Krajicek amb els nensRafael Nadal i Richard Krajicek jugant al tennis amb els nens