Inici > Notícies  > Integració i Esport a Granada
Notícies 2015 Notícies 2015
Integració i Esport a Granada

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL VISITA ALS NOIS DEL PROJECTE INTEGRACIÓ I ESPORT DE GRANADA

Granada 12/12/2012
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal va visitar el passat 12 de desembre el projecte Integració i Esport a Granada que, des de 2010, desenvolupa conjuntament amb Aldees Infantils SOS. Ana Maria Parera, Presidenta de la Fundació, acompanyada per Javier González Vigili, Director Territorial d’Aldees Infantils SOS d’Andalusia, va conèixer de primera mà les instal·lacions on es desenvolupa el projecte, guiada pels propis nens beneficiaris. Va descobrir els jocs i les activitats esportives que allà realitzen i va participar en un vídeo fòrum amb els joves del programa.

Després d’intercanviar impressions amb els educadors de Integració i Esport, Ana Maria Parera va valorar molt positivament els resultats que s’estan obtenint amb el projecte: “mitjançant l’esport, veiem com els nens i joves desenvolupen aptituds positives. A més hem pogut observar com augmenta la seva capacitat per a fer front als reptes de la vida diària i en relació amb el seu entorn”.

El programa d’Integració i Esport, actiu actualment a Barcelona, Granada i Saragossa, contribueix a donar una oportunitat a més de 170 nens i joves en risc d’exclusió. L’educació mitjançant la participació en les diferents activitats esportives que el programa proposa, possibilita la integració, educació i millora dels comportaments, valors, capacitats i límits dels nois.

Ana M.P. amb els nois del projecte integració i esport de GranadaAna M.P. amb els educadors i nois de Integració i Esport de Granada