Inici > Notícies  > Special Olympics premia a la Fundació Rafa Nadal

SPECIAL OLYMPICS PREMIA A LA FUNDACIÓ RAFA NADAL PEL PROJECTE MÉS QUE TENIS

Madrid 13/12/2012
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal va rebre el passat 13 de desembre el premi que anualment atorga Special Olympics Espanya. El reconeixement al programa Més que Tenis, que des de 2010 fomenta i impulsa la practica del tenis entre nens i joves amb discapacitat intel·lectual, és el primer guardó que rep la Fundació des del seu naixement l’any 2007.

“Avui la nostra il·lusió s’ha fet realitat i afavoreix a més de 500 nois i noies. Rebre aquest premi ens permet dóna’ls-hi les gràcies en nom seu”, va afirmar Ana Maria Parera, Presidenta de la Fundació Rafa Nadal.

Aquest guardó, que s’atorga des de fa sis anys, reconeix a les persones o institucions que durant l’any han destacat pel seu compromís amb l’organització. L’acte d’entrega va tenir lloc a l’amfiteatre Gabriela Mistral de la Casa Amèrica de Madrid.

Membres del programa en l'acte de lliurament del premi a la Fundació