Inici > Notícies  > Rafael Nadal rep una donació de Nike

RAFAEL NADAL REP UNA DONACIÓ DE NIKE PER ALS PROJECTES DE LA FUNDACIÓ

26/02/2013
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Rafael Nadal i el futbolista Rafa Márquez van participar el passat 26 de Febrer en un acte organitzat per Nike a Acapulco, Mèxic, durant el qual van rebre cadascun un xec d'11.300 dòlars per als projectes de les seves respectives fundacions.

"La vida ens ha tractat fenomenal i retornar alguna cosa a la societat és important. L'objectiu de la Fundació és ajudar mitjançant l'esport als nens i joves que més ho necessiten", va dir Nadal.

Nike lliurament el xec per la Fundació Rafa Nadal