Inici > Notícies  > Integració i Esport a Zaragoza, des de dins

EL PROJECTE INTEGRACIÓ I ESPORT AMB ALDEES INFANTILS SOS A SARAGOSSA, VIST DES DE DINS

Zaragoza 19/06/2013
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal va poder conèixer des de dins el projecte Integració i Esport a Saragossa; els seus protagonistes, educadors i familiars. Jocs, esports i valors es concentren a les instal·lacions esportives que cedeix l’escola José Antonio Labordeta de Saragossa. Agrupats per edats, els petits treballen i es diverteixen en equip.

Al finalitzar les activitats, els nens tornen al Centre de Dia per acabar els seus deures escolars. Els Centres de Dia d’Aldees Infantils SOS són centres que funcionen com a recurs preventiu, dedicats al cuidat i atenció de menors entre 0 i 18 anys durant el dia. En ells, no només s’atén als nens, sinó que també es treballa amb les famílies.

A més de reunir-se amb l’equip del Centre de Dia i amb els monitors del programa, la visita va permetre a l’equip de la Fundació Rafa Nadal conèixer més de prop les inquietuds dels beneficiaris de major edat del projecte. Ana María Parera va parlar amb els nois, que li van explicar la seva experiència, somnis i preocupacions.

La Fundació amb els beneficiaris d’Integració i Esport a SaragossaFundación Rafa Nadal - SOS ZaragozaFundación Rafa Nadal - SOS Zaragoza