Inici > Notícies  > ATP reconeix la labor de Fundació Rafa Nadal

LA LABOR DE LA FUNDACIÓ RAFA NADAL, RECONEGUDA PER L’ATP

02/10/2011
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal va rebre, el passat diumenge 2 d’Octubre de 2011, una aportació econòmica en reconeixement a la seva labor solidaria. La pista central del Rakuten Japan Open Tennis Championship, va ser l’escenari escollit perquè Brad Drewett, CEO de l’Associació de Tenistes Professionals, entregués personalment el xec de 10.000€ a Rafa Nadal, Patró fundador de la nostra Fundació.

Rafa Nadal va agrair el suport d’aquesta iniciativa i va assegurar que tant per a ell, com especialment per a la seva Fundació, aquesta ajuda és molt positiva ja que permetrà avançar ràpidament i seguir impulsant projectes i accions que contribuiran a millorar la vida de nens i joves socialment desafavorits.

Aquesta contribució prové del programa ATP ACES For Charity, creat per l’ATP a principis de 2011 amb l’objectiu de reconèixer i premiar tant a jugadors com a torneigs que estiguin involucrats en causes benèfiques per tot el món. En aquesta primera edició, s’han entregat un total de 12 aportacions per recolzar projectes que tinguin finalitats benèfiques.

Entre els premiats d’aquest any trobem també a la Fundació David Nalbandian, per la seva ajuda a persones discapacitades a Argentina, al croata Ivan Ljubicic, com ambaixador de Special Olympics Mònaco, a la Fundació Tommy Robredo, que fomenta el tenis entre persones discapacitades o el Torneig China Open per les seves activitats caritatives.

Brad Drewett entrega el xec a Rafa Nadal