Inici > Notícies  > Integració i Esport, i família

INTEGRACIÓ I ESPORT, UN PROJECTE QUE AFECTA TOTA LA FAMÍLIA

Saragossa 20/06/2013
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

En el transcurs de la visita a Saragossa, a més de conèixer de ben a prop els nens d el programa, la Fundació Rafa Nadal va tenir la oportunitat de conèixer personalment als familiars dels nens i nenes que participen al taller de tècniques de control d’estrès que organitza el Centre de Dia. Pares i mares van afirmar que “el canvi s’ha notat en poc temps: ara es comporten millor i tenen un major respecte entre ells i cap els demés”. Van destacar també que “és més fàcil la relació amb l’escola, ja que molts cops els monitors actuen de pont”.

Seguidament, l’equip de la Fundació es va reunir amb els responsables del centre i els educadors del programa d’Integració i Esport, que les dues organitzacions impulsen conjuntament amb l’objectiu d’afavorir el desenvolupament personal i social de nens i joves en risc d’exclusió social. Els monitors del projecte van destacar que, per als petits, “és molt important el centre com a espai d’acollida, per tal que se sentin tinguts en compte”, així com la importància de la “integració de la família en tot el procés”.

Responsables i els educadors del programa d’Integració i EsportTaller de tècniques de control d’estrès