Inici > Notícies  > Kia uneix a Pocoyó i Rafael Nadal
Notícies 2015 Notícies 2015
Kia uneix a Pocoyó i Rafael Nadal

KIA UNEIX A POCOYÓ I RAFAEL NADAL EN LA SEVA VERSIÓ MÉS SOLIDÀRIA, A BENEFICI DE LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

12/09/2013
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

El popular personatge de dibuixos animats infantils Pocoyó té un nou amic tennista, inspirat en Rafael Nadal i el seu estil. La marca d'automòbils Kia ha estat qui ha fet possible la creació d'aquesta edició especial i limitada de Pocoyó, els beneficis de venda de la qual aniran íntegrament destinats a finançar el projecte educatiu que la Fundació Rafa Nadal desenvolupa a Anantapur, Índia, juntament amb la Fundació Vicente Ferrer: Centre Educatiu Anantapur.

Pots aconseguir un d'aquests exclusius ninots, a la vegada que contribueixes amb la Fundació Rafa Nadal, a la nostra Shop Online. A més, tots els que adquireixin un Rafa Pocoyitzat optaran a la possibilitat de guanyar un d'aquests ninots personalitzat a la seva semblança.

Kia uneix a Pocoyó i Rafael Nadal en la seva versió més solidària