Inici > Notícies  > Nadal i Olazábal, golf amb fins benèfics

NADAL I OLAZÁBAL UNITS ENTORN DEL GOLF AMB FINS BENÈFICS

03/12/2013
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

El torneig de golf Olazábal & Nadal Invitational, creat i impulsat per Rafael Nadal i José María Olazábal amb fins benèfics, va finalitzar diumenge a Mallorca amb empat, després que la pluja obligués a donar per finalitzat l'esdeveniment abans del previst.

Tots els beneficis recaptats amb aquest Pro-Am solidari seran destinats al projecte Més que tennis, de la Fundació Rafa Nadal, i a la Fundació Sport Mundi, per potenciar la investigació de malalties rares.

En el torneig, a més de a aquestes dues figures esportives, van participar golfistes professionals de primer nivell, que van integrar els equips juntament amb jugadors amateurs.

Nadal i Olazábal units pel Golf benèfic