Inici > Notícies  > Rafa Nadal rep el premi humanitari Arthur Ashe

RAFA NADAL REP EL PREMI HUMANITARI ARTHUR ASHE

23/11/2011
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

El passat dimecres 23 de novembre Rafa Nadal va ser premiat per l’ATP en reconeixement a la labor caritativa i humanitària que realitza des de que va crear la seva Fundació l’any 2007.

Adam Helfant, President Executiu de l’Associació de Tenistes Professionals, va ser l’encarregat d’entregar a Rafa Nadal el trofeu Arthur Ashe en el mateix O2 Arena de Londres, coincidint amb l’ATP World Tour Finals. El mateix Adam Helfant va afirmar que la labor de la Fundació Rafa Nadal és molt important ja que ajuda a joves que es troben en situacions de desavantatge social o tenen algun tipus de discapacitat i tot això utilitzant l’esport com a eina per a la integració social i personal. Per la seva part, Rafa Nadal va mostrar la seva satisfacció i alegria per tot el suport que rep dia a dia i va declarar sentir-se orgullós de poder ajudar a persones necessitades i oferir oportunitats per poder tenir un futur millor.

Nadal pren el relleu d’altres destacats tenistes com Arthur Ashe, Carlos Moyà o Roger Federer que ja havien rebut aquest reconeixement en anys anteriors per la seva labor solidària.

Rafa Nadal amb el trofeu d'Arthur Ashe