Inici > Notícies  > United PostCode Lotteries referma el seu suport

UNITED POSTCODE LOTTERIES REFERMA EL SEU SUPORT I COMPROMÍS AMB LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

10/02/2014
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

El passat 4 de Febrer es va celebrar a Amsterdam la Goed Geld Gala 2014, un acte benèfic anual organitzat per United PostCode Lotteries. Durant la Gala la companyia va entregar els xecs a las diferents organitzacions solidaries que recolza, entre les quals trobem la Fundació Rafa Nadal.

Ana María Parera, Presidenta de la Fundació, va ser la encarregada de recollir el xec que reafirma el compromís de United PostCode Lotteries amb la Fundació, formalitzant així l’acord de col·laboració entre les dues entitats per tres anys més.

La empresa United PostCode Lotteries, molt compromesa amb la beneficència, va repartir en aquesta ocasió 302 milions d’euros entre un total de 101 fundacions i organitzacions solidaries, xifra que representa el 50% dels seus ingressos anuals. Aquestes elevades aportacions situen a la companyia holandesa com la segona organització privada de tot el món que més diners destina a causes benèfiques.

United PostCode Lotteries col·labora amb la Fundació des de el 2010 i la seva contribució ha estat fonamental per poder desenvolupar i consolidar el programa ‘Integració i Esport’.

La Goed Geld Gala 2014