Inici > Notícies  > Escola de desenvolupament social de la Fundació

PALMA DE MALLORCA ACOLLIRÀ LA PRIMERA ESCOLA DE DESENVOLUPAMENT SOCIAL DE LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

19/03/2014
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal anuncia la creació d'un centre educatiu a la capital balear dirigit a nens i joves que viuen en situacions socialment desfavorides. L'Ajuntament de Palma posarà a disposició del projecte un solar municipal destinat a equipament situat al barri de la Soledat, on es construirà la primera escola de desenvolupament social de l'organització.

Aquest primer projecte propi impulsat per la Fundació Rafa Nadal preveu atendre infants i joves de la ciutat, als quals se'ls oferirà un programa educatiu complementari a la formació escolar, amb l'esport com a principal eina i vehicle per fomentar valors com el companyerisme, el respecte o l'esforç.

"Des de la Fundació Rafa Nadal treballem amb molta il·lusió i afany per fer realitat l'obertura del nostre primer centre propi; nascut del desig del propi Rafael i de la resta de membres de l'organització", explica Ana María Parera, presidenta de la Fundació. "El projecte d'escoles de desenvolupament social s'emplaçarà inicialment a Mallorca, però la nostra voluntat és estendre més endavant cap a diferents punts d'Espanya", afegeix Parera.

Palma de Mallorca acollirà la primera escola de desenvolupament social de la Fundació Rafa Nadal