Inici > Notícies  > TUI aposta per la Fundació Rafa Nadal

TUI APOSTA PER LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

10/11/2012
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

TUI, el grup de viatges líder a Europa, ha seleccionat la Fundació Rafa Nadal com a beneficiaria de la seva donació anual en reconeixement als valors i a la contribució a favor dels nens i els joves més desfavorits. La presidenta de la Fundació, Ana María Parera, va rebre un xec per valor de 25.000 euros durat l’Eagles Charity Gala, celebrada a Turquia.

La presidenta de la Fundació, Ana María Parera, va rebre un xec per valor de 25.000 euros duratl’Eagles Charity Gala.