Inici > Notícies  > Non Violence Project Award 2014

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL, RECONEGUDA AMB EL NON VIOLENCE PROJECT AWARD 2014

05/06/2014
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal ha rebut el reconeixement internacional Non Violence Project Award 2014, un premi que atorga la organització que, amb el mateix nom i encapçalada per Yoko Ono, treballa amb l’objectiu de promoure la pau i la no violència.

Aquest destacat reconeixement ha estat concedit a la Fundació Rafa Nadal pel desenvolupament dels tres projectes d’educació mitjançant l’esport en benefici de nens i joves socialment desfavorits. Non Violence Project – una organització que compte amb ambaixadors com Lionel Messi, Ringo Star i Paul McCartney, entre d’altres-, ha condecorat també altres institucions i personalitats com la FIFA, el futbolista Neymar o la banda brasileña Sepultura.

Fundación Rafa Nadal reconeguda amb el Non Violence Project Award