Inici > Notícies  > XXVI edició del torneig de golf Robinson Classic

EL TORNEIG DE GOLF ROBINSON CLASSIC ENTREGA TOTS EL BENEFICIS DE LA SEVA XXVI EDICIÓ A LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

20/10/2014
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

El passat dia 13 de setembre va tenir lloc a Mallorca el XXVI Robinson Classic –Torneig de Golf, el qual, per segon any consecutiu, va destinar tots els beneficis a la Fundació Rafa Nadal. La Presidenta de la Fundació, Ana María Parera, i la Directora d’Integració Social, Maria Francisca Perelló, van rebre un xec per valor de 37.117€ de la mà de Monti Galmés, Director General de Robinson Hoteles a Espanya i Portugal.

Celebrat al club Vall d’Or Golf, la competició va estar plena de sorpreses pels més de 100 jugadors de 7 nacionalitats diferents que hi van participar. Per exemple, si un jugador ficava la bola d’un sol cop a determinats forats, podia guanyar importants premis.

Una vegada finalitzada la competició i després del dinar, es va celebrar una intensa subhasta, que va comptar amb viatges, creuers...així com amb una samarreta i una raqueta utilitzades per Rafael Nadal durant l’última edició el torneig de Roland Garros.

Ana María Parera i Maria Francisca Perelló van rebre un xec per valor de 37.117€  de la mà de Monti Galmé.