Inici > Notícies  > Primer informe del projecte Integració i Esport
Notícies 2015 Notícies 2015
Primer informe del projecte Integració i Esport

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL I ALDEES INFANTILS SOS PRESENTEN EL PRIMER INFORME DEL PROJECTE INTEGRACIÓ I ESPORT

24/10/2014
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

En els últims tres anys, centenars de nens vulnerables han practicat nous esports, han après valors i han adquirit hàbits saludables de la mà del projecte Integració i Esport, impulsat per la Fundació Rafa Nadal i Aldees Infantils SOS. El programa ha superat amb èxit els seus objectius inicials, potenciant i millorant el rendiment escolar, la salut i la cohesió familiar dels participants. Però la satisfacció no és només dels nens, les famílies i els educadors, sinó que els agents socials i l'entorn han vist com els barris han millorat al llarg d'aquest període.

L'any 2011, la Fundació Rafa Nadal i Aldees Infantils SOS van unir el seu compromís amb la infància vulnerable en el projecte Integració i Esport, amb el propòsit de transformar l'esport en un vehicle per a la integració. Els resultats d'aquesta iniciativa han estat recollits en un primer informe on s'inclouen els testimonis dels propis usuaris: els infants, famílies, educadors i agents socials dels barris de Granada, Saragossa i Barcelona on el programa es desenvolupa.

Consulta l’informe aquí

La Fundació Rafa Nadal i Aldees Infantils SOS presenten el primer informe del projecte Integració i Esport