Inici > Notícies  > Golf i solidaritat units Olazábal&Nadal lnvitation

GOLF I SOLIDARITAT UNITS AL OLAZÁBAL&NADAL LNVITATIONAL

Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Aquest cap de setmana s'ha celebrat a Mallorca el torneig de golf solidari Olazábal&Nadal lnvitational. 15 jugadors professionals, entre ells Carlota Ciganda, Alejandro Cañizares o Eduardo de la Riva, han participat en l'esdeveniment, formant dos equips capitanejats per Rafael Nadal i José María Olazábal.

Tot i que la pluja ha deixat en taules l'enfrontament, el torneig ha aconseguit el seu objectiu: recaptar fons per a la lluita contra l'exclusió social. Concretament, la Fundació Rafa Nadal destinarà la recaptació al nou projecte Centre de Desenvolupament Social, mentre que Sport Mundi -la Fundació presidida per Olázabal- destinarà els fons a EDUCO, per al finançament de beques menjador per a nens de tot Espanya.

Aquesta competició solidària ha comptat també amb la col·laboració de cuiners de reconeixement internacional, com el set estrelles Michelin Martín Berasategui.

Golf i solidaritat units al Olazábal&Nadal lnvitational