Inici > Notícies  > Rafael Nadal a una exhibició de tennis benèfica
Notícies 2015 Notícies 2015
Rafael Nadal a una exhibició de tennis benèfica

RAFAEL NADAL PARTICIPA A AUSTRÀLIA A UNA EXHIBICIÓ DE TENNIS BENÈFICA

22/01/2015
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Rafael Nadal va participar aquest dimecres 14 de gener a Melbourne en una exhibició de tennis amb fins benèfics, prèvia a l'Open d'Austràlia. 7.500 aficionats van gaudir de l'espectacle en què, amb un nou format de tennis anomenat Fast4, van participar Rafael Nadal, el també espanyol Fernando Verdasco, l'ex tennista professional australià Mark Philippoussis, i el guanyador del US Open junior Omar Jasika.

L'esdeveniment, que va comptar amb l'animació d'un dj en directe, destinarà tots els beneficis recaptats a la fundació del torneig australià i a la Fundació Rafa Nadal, que al seu torn ho invertirà al nou projecte Centre de Desenvolupament Social, que recentment l'organització ha posat en marxa a Mallorca.

RAFAEL NADAL PARTICIPA A AUSTRÀLIA A UNA EXHIBICIÓ DE TENNIS BENÈFICARAFAEL NADAL PARTICIPA A AUSTRÀLIA A UNA EXHIBICIÓ DE TENNIS BENÈFICA