Inici > Notícies  > United Postcode Lottery aposta per la Fundació

UNITED POSTCODE LOTTERY APOSTA UN ANY MÉS PER LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

02/02/2015
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

El dilluns passat 26 de febrer, es va celebrar la gala benèfica anual Goed Geld Gala, a càrrec de l'empresa de loteries privades United Postcode Lottery, a Amsterdam. Durant la gala es va anunciar que gràcies als 2,5 milions de participants que van comprar més de 4 milions de tiquets de loteria, un total de 312 milions d'euros es distribuiran a diferents organitzacions no governamentals al llarg del 2015.

United Postcode Lottery, que va començar a recaptar fons per a associacions benèfiques en 1989, és l'empresa de loteria benèfica més antiga dels Països Baixos. El cinquanta per cent dels ingressos de venda de la loteria es destinen a la beneficència, donant suport així a 92 organitzacions solidàries relacionades amb la protecció del medi ambient, cooperació al desenvolupament i drets humans.
Entre elles es troben algunes de les més conegudes com WWF, Unicef, Amnistia Internacional o SOS Children's Villages. La Fundació Rafa Nadal també és una de les beneficiàries fruit de l'acord de col·laboració realitzat en 2010.

United Postcode Lottery aposta un any més per la Fundació Rafa Nadal