Inici > Notícies  > Nestlé i la Fundació Rafa Nadal s’alien

NESTLÉ I LA FUNDACIÓ RAFA NADAL S’ALIEN PER PROMOURE HÀBITS DE VIDA SALUDABLES

11/03/2015
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Nestlé i la Fundació Rafa Nadal han firmat un acord de col·laboració amb l’objectiu d’estendre la millora dels hàbits de vida de les famílies espanyoles, que Nestlé promou. La Fundació assessorarà a Nestlé en matèria d’activitat física pel “Plan La Salud se Entrena”, un programa de millora de la qualitat de vida de les famílies mitjançant tres grans àmbits: Alimentació i Nutrició, Exercici Físic i Hàbits Saludables.

Gràcies a aquest acord, la Fundació Rafa Nadal proveirà a Nestlé de continguts sobre activitat física pel “Plan La Salud se Entrena”, un programa de 12 setmanes de duració, personalitzat i gratuït disponible a través de http://www.planlasaludseentrena.es/

Les dues entitats creuen que la pràctica de l’activitat física diària juga un paper molt important en la salut i la qualitat de vida de les persones i, en especial, dels més petits.

Nestlé i la Fundació Rafa Nadal s’alien  per promoure hàbits de vida saludables