Inici > Notícies  > Primera Gala Internacional de la Fundación

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL CELEBRA A PARÍS LA SEVA PRIMERA GALA INTERNACIONAL

26/05/2015
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal ha celebrat aquest cap de setmana a París la seva primera Gala Internacional, un esdeveniment benèfic que ha comptat amb el suport i la presència de convidats de tot el món, que han acompanyat a Rafael Nadal i Ana María Parera, Presidenta de la Fundació, en un dia tan especial.

Al voltant de 400 persones han participat en aquest exclusiu esdeveniment que ha tingut lloc a l’Hotel InterContinental París Le Grand i que ha comptat amb la col·laboració de Richard Mille. L’objectiu de la Gala ha estat recaptar fons pel Centre Fundació Rafa Nadal, el primer projecte propi de l’organització amb el que s’ofereix educació a través de la pràctica esportiva a nens i joves socialment desfavorits.

Els convidats a la gala han gaudit d’un sopar firmat pels espanyols Juan Mari Arzak i Elena Arzak, i el francès Christophe Raoux; prestigiosos xefs de reconeixement internacional que han unit el millor de les seves creacions gastronòmiques per oferir un sopar únic i irrepetible. Així mateix, l’esdeveniment ha comptat amb una actuació del tenor espanyol Josep Bros i la cantant espanyola de pop-rock Luz Casal.

La Fundació Rafa Nadal celebra a París la seva primera Gala Internacional