Inici > Notícies  > Fundació Rafa Nadal inicia el 1r projecte propi

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL HA POSAT EN MARXA EL SEU PRIMER PROJECTE PROPI A PALMA DE MALLORCA

10/06/2015
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Durant el curs escolar que ara finalitza, la Fundació Rafa Nadal ha posat en marxa el primer projecte propi de l’organització, amb el que s’ofereix educació a través de la pràctica esportiva a nens i joves de Palma de Mallorca que viuen en situacions socialment desfavorides. Aquest programa educatiu complementari a la formació escolar té l’esport com principal eina i vehicle per fomentar valors com el companyerisme, el respecte o l’esforç.

Al llarg del curs escolar 2014-2015 el programa s’ha desenvolupat en unes instal·lacions de propietat municipal, on s’han atès a 82 nens i joves. Paral·lelament, s’està avançant en les obres de construcció del Centre Fundació Rafa Nadal, que començarà la seva activitat el pròxim curs i tindrà capacitat per atendre a més de 200 beneficiaris directes i a les seves famílies. Situat en un solar del barri Nou Llevant cedit per l’Ajuntament balear, aquest comptarà amb diferents aules, una pista poliesportiva i sales de lectura i jocs.

Educació a través de la pràctica. Centre Fundació Rafa Nadal