Inici > Notícies  > Amiral Gestión entrega un donatiu a la Fundació

AMIRAL GESTIÓN ENTREGA UN DONATIU A LA FUNDACIÓ RAFA NADAL EN EL TROFEU SEXTANT DE GOLF

15/09/2015
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal ha rebut aquest cap de setmana un donatiu per part d’Amiral Gestió, en el marc de la celebració del I Trofeu Sextant de golf. Aquesta competició impulsada per l'empresa de gestió d'actius s'ha disputat aquest dissabte 12 de setembre al Real Club de Golf Cerdanya. Posteriorment al torneig, s'ha realitzat un sopar i sorteig de premis.

Amiral Gestió és patrocinador de la Fundació Rafa Nadal, recolzant així els diferents projectes d'educació i esport que s'impulsen. Esforç, superació, confiança…són alguns dels valors que les dues organitzacions comparteixen.

Amiral Gestión entrega un donatiu a la Fundació Rafa Nadal en el Trofeu Sextant de golf