Inici > Notícies  > Projecte educatiu Study and Play

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL CREA UN PROJECTE QUE PERMET COMPAGINAR ESPORT I ESTUDIS ALS EUA

29/10/15
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal ha posat en marxa un nou projecte educatiu que, amb el nom de Study and Play, permetrà als joves que practiquen un esport amb regularitat i plena dedicació, la possibilitat de poder compaginar els entrenaments i la competició amb els estudis en una universitat nord-americana. Aquest nou projecte es desenvoluparà paral·lelament als quatre programes d'educació i esport que la Fundació Rafa Nadal té ja actius a Espanya i l'Índia.

En col·laboració amb I-Con Sports, l'organització ofereix les eines per optar a una beca universitària, tenint en compte tant el nivell acadèmic com esportiu dels sol·licitants. En aquest sentit, la Fundació Rafa Nadal contribueix a que més esportistes - independentment de la disciplina que practiquin- puguin beneficiar-se d'aquestes beques, ajudant a aquells que no reben la totalitat de la subvenció per part de la universitat i minimitzant així, el cost per als estudiants que econòmicament més ho necessiten.

"Hem apostat per implementar aquest nou programa, ja que aquest incorpora tres dels pilars fonamentals de la Fundació Rafa Nadal: educació, esport i joves", explica Ana María Parera, Presidenta de l'organització. "El sistema universitari d'Estats Units fomenta la pràctica de l'esport d'alt nivell compaginat amb els estudis i poder gaudir d'aquesta experiència serà, sens dubte, un gran impuls per a molts joves del nostre país", afegeix.

La Fundació Rafa Nadal crea un projecte que permet compaginar esport i estudis als EUA