Inici > Notícies  > Inauguració del 1er centre propi a Palma

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL INAUGURA EL SEU PRIMER CENTRE PROPI A PALMA DE MALLORCA

16/12/2015
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal ha inaugurat a Palma de Mallorca el seu primer centre propi, on la organització impulsa un projecte d'educació i esport adreçat a infants i joves que viuen en un entorn socialment desfavorit.

En l'acte d'inauguració celebrat el 14 de desembre van participar Ana María Parera, Presidenta de la Fundació Rafa Nadal, i Rafael Nadal, patró fundador, així com autoritats de diferents institucions: Francina Armengol, presidenta del Govern de les Illes Balears; José Francisco Hila, Alcalde de Palma; Miquel Ensenyat, President del Consell Insular de Mallorca, entre d'altres autoritats i convidats.

Al Centre Fundació Rafa Nadal s'imparteix un programa educatiu complementari a la formació escolar que té l'esport com a principal eina i vehicle d'integració i desenvolupament personal. Després de l'obertura de les seves portes el passat mes d'octubre, actualment el centre atén més de 140 nens i les seves famílies.