Inici > Notícies  > Goed Geld Gala de United Postcode Lotteries

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL A LA GOED GELD GALA DE UNITED POSTCODE LOTTERIES

26/01/2016
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

United Postcode Lotteries va celebrar el passat 26 de gener a Amsterdam la Goed Geld Gala 2016, l'esdeveniment anual en el qual la companyia lliura la meitat dels seus ingressos a diferents organitzacions solidàries, entre les quals es troba la Fundació Rafa Nadal.

Claudia Blasi, Directora, i María Francisca Perelló, Directora d'Integració Social, van rebre el xec per part de la companyia holandesa, reafirmant així la important col·laboració entre ambdues organitzacions, vigent des de 2010.

Fortament compromesa amb causes benèfiques, en aquesta ocasió United Postcode Lotteries ha destinat més de 327 milions d'euros a gairebé un centenar de fundacions i ONG que treballen a favor de l'educació, salut, infància, medi ambient, animals… Aquestes aportacions situen a la companyia holandesa com la tercera organització privada de tot el món que més diners destina anualment a aquest tipus de projectes.

La Fundació Rafa Nadal a la Goed Geld Gala de United Postcode Lotteries