Inici > Notícies  > Drasanvi col·laborarà amb la Fundació Rafa Nadal

UN ANY DE COL·LABORACIÓ ENTRE LA FUNDACIÓ RAFA NADAL I DRASANVI

04/05/2016
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal i Drasanvi compleixen un any de col·laboració, un període durant el qual el suport rebut per part del fabricant capdavanter de complements alimentaris ha permès impulsar els projectes d'educació i esport de la Fundació, a més de la creació del nou programa Study and Play.

Aquest nou projecte engegat el 2015, ofereix als joves que practiquen un esport amb regularitat i plena dedicació, la possibilitat d'accedir a les beques que concedeixen les universitats nord-americanes per seguir estudiant i competint a la vegada. Per a la implementació de Study and Play ha estat decisiva la col·laboració amb Drasanvi, empresa que aposta amb fermesa per la promoció dels valors de l'esport.

L'acord entre ambdues organitzacions, establert per un període de tres anys, va encara més enllà dels programes educatius de la Fundació, i és que la companyia espanyola és també patrocinadora oficial del circuit juvenil de tennis Rafa Nadal Tour by Mapfre, que es disputa anualment en diferents ciutats espanyoles i els beneficis del qual van destinats a la Fundació del tennista.

UN ANY DE COL·LABORACIÓ ENTRE LA FUNDACIÓ RAFA NADAL I DRASANVI