Inici > Notícies  > Inici nou curs
Notícies 2015 Notícies 2015

NOU CURS: LA FUNDACIÓ ATENDRÀ A MÉS DE 700 NENS I JOVES VULNERABLES A ESPANYA I ÍNDIA

14/09/2016
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Durant el curs escolar 2016-2017, més de 700 nens i joves desfavorits socialment participaran en els projectes d'acció social impulsats per la Fundació Rafa Nadal, a Espanya i Índia. Els diferents programes tenen com a pilars l'esport i l'educació, gràcies als quals es fomenta la integració i el desenvolupament personal i social dels menors.

Des de l'inici de la seva activitat, en 2008, l'organització creada per Rafael Nadal i la seva mare ha estat en continu creixement, atenent cada any a més beneficiaris i augmentant els programes duts a terme. Actualment són cinc els projectes educatius que la Fundació Rafa Nadal té actius, entre els quals destaca el Centre Fundació Rafa Nadal, a Palma de Mallorca, i el programa de beques Study and Play, de recent creació.

Nou curs