Inici > Notícies  > XXVIII Troneig Golf Robinson Classic

EL TORNEIG DE GOLF XXVIII ROBINSON CLASSIC, AMB LA FUNDACIÓ

14/09/2016
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Un any més, i en són ja quatre consecutius, el torneig de golf XXVIII Robinson Classic ha destinat els beneficis recaptats amb la celebració de l'esdeveniment a la Fundació Rafa Nadal, donant així suport als projectes d'esport i educació de l'organització.

El torneig va comptar amb l'assistència de la Presidenta de la Fundació Rafa Nadal -Ana María Parera- i la Directora d'Integració Social -Maria Francisca Perelló-, qui van rebre el xec de la mà de Monti Galmés, Director General de Robinson Hotels a Espanya i Portugal.

En finalitzar la competició, duta a terme el dissabte dia 10 de setembre al club Vall d'Or Golf de Mallorca, va tenir lloc un esmorzar i una subhasta benèfica.

XXVIII Troneig Golf Robinson Classic