Inici > Notícies  > KIA seguirà donant suport a La Fundació Rafa Nadal

KIA MOTORS CONTINUARÀ DONANT SUPORT A LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

Madrid, 29/04/2011
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Kia Motors ha renovat l'acord de col·laboració amb la Fundació Rafa Nadal "amb la qual portem treballant des del principi i amb la qual estem també tremendament orgullosos". A més, el tennista Rafa Nadal i Kia Motors Iberia han signat aquest matí la renovació de l'acord internacional de col·laboració publicitària i de patrocini que es va iniciar l'any 2004. A l'acte de la signatura, que suposa la renovació de l'acord durant els propers quatre anys, a la seu de la companyia automobilística a Madrid, hi van assistir el tennista, el president de Kia Motors Iberia, Kevin Kim i el director general de la companyia, Raoul Picello.

El tennista va aprofitar l'acte de renovació del seu acord de col·laboració per a fer entrega d'un Kia Picanto a Marisa Alonso, guanyadora de la campanya de recaptació de fons "enviar un sms és enviar ajuda", una campanya amb la qual es finançaran programes de Special Olympics, un moviment internacional sense ànim de lucre que te per objectiu fomentar el desenvolupament personal i la integració de les persones amb discapacitat intel·lectual a través de l'esport.

Pel que fa a la Fundació, Nadal va assegurar que "és un projecte nascut de l'experiència que he anat tenint en col·laborar amb altres entitats i que persegueix la idea d'ajudar als que més ho necessiten". La Fundació Rafa Nadal va néixer el 2007 del desig del propi tennista i de la seva família de contribuir a l'ajuda dels més necessitats. La seva motivació és oferir una ocasió de futur a tots aquells, nens i adolescents, socialment més desfavorits. Rafael Nadal, especialment sensible a aquesta problemàtica, pretén obrir un camí a les oportunitats.

Nadal ha afirmat que "actualment no puc dedicar el temps que m'agradaria, però agraeixo a la meva família i al meu equip el treball que fan i que em permetrà, quan ja tingui més temps lliure, bolcar-me en l'extraordinària tasca que realitza".

Acte amb Kia MotorsRafa i la guanyadora de la campanya