Inici > Notícies  > Donatiu Almiral Trofeu Sextant

LA FUNDACIÓ REP UN DONATIU EN EL TROFEU SEXTANT DE GOLF

14/09/2016
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Aquest dissabte dia 10 de setembre s'ha celebrat al Real Club de Golf Cerdanya la segona edició del Trofeu Sextant de golf, promogut per Amiral Gestión; empresa de gestió d'actius i partner de la Fundació Rafa Nadal. Aquest torneig ha tingut una destacada vessant benèfica i és que els beneficis recaptats s'han destinat a la Fundació Rafa Nadal, contribuint així a impulsar els diferents projectes de l'organització.

Claudia Blasi, Directora , ha estat l'encarregada de rebre el xec amb un donatiu de 47.100 euros de la mà del president associat de Amiral Gestión, François Badelon, durant el sopar que ha tingut lloc al club una vegada finalitzat el torneig.

Donatiu Almiral Trofeu Sextant