Inici > Notícies  > Revisió oftalmològica al Centre Fundació Rafa Nada

REVISIÓ OFTALMOLÒGICA AL CENTRE FUNDACIÓ RAFA NADAL

Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Durant el mes de novembre s'ha proporcionat assistència oftalmològica i optomètrica als nens i adolescents que participen en el projecte d'educació i esport dut a terme al Centre Fundació Rafa Nadal, a Palma de Mallorca.

Aquesta cobertura assistencial per a la cura i correcte control de la visió és fruit del conveni de col·laboració signat entre la Fundació Rafa Nadal i la Fundació Bona Llum Oftalmedic, el qual preveu revisions oculars periòdiques que permetran la detecció, l'atenció i el tractament de possibles malalties o afeccions visuals.

Mitjançant aquesta col·laboració, ambdues fundacions pretenen cobrir les necessitats oftalmològiques dels menors que participen en el projecte amb tal de cuidar i mantenir la seva salut visual.

Revisió oftalmològica al Centre Fundació Rafa NadalRevisió oftalmològica al Centre Fundació Rafa Nadal