Inici > Notícies  > Nadal i Olazábal, units per ajudar als desfavorits
Notícies 2015 Notícies 2015

NADAL I OLAZÁBAL, UNITS PER RECOLZAR ALS MÉS DESFAVORITS

Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Aquest cap de setmana s'ha celebrat la quarta edició del torneig de golf Olazábal&Nadal Invitational by Pula Golf Resort, un esdeveniment anual creat per Rafael Nadal i el golfista José María Olazábal amb l'objectiu de recaptar fons per ajudar als col·lectius més necessitats.

En aquesta edició, la recaptació obtinguda es destinarà al Centre Fundació Rafa Nadal, a Palma de Mallorca, i a la fundació Sport Mundi, que els dedicarà a Ajuda en Acció i els seus projectes contra el tràfic d'éssers humans a Nepal.

En aquest PRO-AM, que ha tingut lloc els dies 25 i 26 de novembre, hi han participat destacades figures del golf mundial, com Carlota Ciganda i Miguel Ángel Jiménez. L'esdeveniment ha contat també amb el suport de xefs internacionals, com els cuiners Macarena de Castro i Santi Taura, que s'han sumat a aquest repte social a través del seu art culinari.

Nadal i Olazábal, units per recolzar als més desfavoritsNadal i Olazábal, units per recolzar als més desfavorits